Cikkek

Kövesse asztro-híreinket a blogunkon!
Olvasd hetente frissülő cikkeinket!

A blokkoldás

A blokkoldás

Dátum: 28.05.2013

Nagyon fontos dolog, hogy akár a testünkben, akár a lelkünkben keletkezett blokkok oldásra kerüljenek. Mert ha ezek hosszasan feldolgozatlanok maradnak, akkor idővel tartós egészségkárosodáshoz vagy életviteli nehézségekhez vezethetnek, ezért fontos a blokkoldás. A legrosszabb esetben akár mindkettőhöz egyszerre.

Általában a legjobb, ha ezekkel a problémákkal szakemberhez fordulunk – pszichológushoz, természetgyógyászhoz, kineziológushoz, csontkovácshoz, családállítóhoz, lélekgyógyászhoz stb. Ők számos megoldást ismernek ezeknek a blokkoknak az oldására, melyek leggyakrabban izom és csontrendszeri (a fogunk is ide tartozik), vagy keringési megbetegedésekként jelentkeznek.

Ha erre nincs mód, akkor sem kell elkeseredni, mert létezik olyan gyakorlat, amelyet egyedül otthon is jól alkalmazhatunk a blokk vagy többszöri időnkénti ismétlésével a blokkoldáshoz, főleg ha már gyakorlottak vagyunk az ellazulásban és egy kis jártasságra is szert tettünk a meditáció területén.

Feküdjünk le a hátunkra kényelmesen, vagy üljünk egy karosszékbe, és becsukott szemmel képzeljük el, hogy teljesen ellazul a testünk. Képzeletben egyenként el is mondhatjuk, hogy ellazítom a jobb lábamat, ellazítom a bal lábamat és így tovább – haladva a testen. Ha ezek után is kényelmetlen érzésünk maradna, nyugodtan változtassunk pozíciót, amíg nem sikerül teljesen ellazulnunk, sőt néha az is segít, ha ilyenkor a légzésünkre figyelünk.

Utána képzeljük el, hogy egy gyógyító fehér fény vesz körül minket. Majd kérjük meg az angyalainkat, vagy elhunyt családtagjainkat, vagy szentjeinket – ki-ki saját hite szerint -, hogy segítsenek nekünk a blokk, vagyis a probléma feltárásában, megkeresésében és oldásában. Ezután figyeljük gondolatainkat. Segítség lehet, ha mégsem jut semmilyen komoly probléma az eszünkbe – hisz blokk(!)olva van -, ha a születésünkre gondolunk először, és onnan haladunk előre a jelen korig. Amikor elővillan a nehézség, fontos, hagyjuk az érzelmeinket, hogy hassanak ránk. Ha kell, akkor sírjunk, jajgassunk, üvöltsünk, persze mindezt továbbra is csukott szemmel. Amikor már kissé megnyugodtunk, ismét kérjük meg gondolatban „segítőinket”, hogy mutassák meg nekünk, hol van a testünkben a probléma. Ez fájdalomként jelentkezik valamelyik testrészünkben, akár a lábunkban, a hasunkban, vagy a mellkasunkban stb. Ha ezt észleljük már, vegyünk nagy levegőt és fújjuk ki, miközben arra koncentrálunk, hogy a problémát és a fájdalmat is kilökjük a levegővel együtt magunkból. Ha a fájdalom területén már konkrét betegségről is tudunk – diagnosztizálták -, képzeljük el, hogy a konkrét betegségtől is megszabadulunk a kifújt levegővel együtt. Ezt a légzésgyakorlatot addig ismételgessük, amíg a fájdalom meg nem szűnik. Utána szép lassan megmozgathatjuk végtagjainkat és kinyithatjuk a szemünket is. Várjunk egy-két hetet, hogy rendeződni látszik-e a betegségünk, vagy a problémánk, majd ha nem ismételjük meg a gyakorlatot, mert előfordulhat, hogy több blokk is van az életünkben, vagy testünkben, mely újabb oldást igényel.

Hagyj hozzászólást

*