Cikkek

Kövesse asztro-híreinket a blogunkon!
Olvasd hetente frissülő cikkeinket!

fitness

Asztro-fitness! Hogyan lehet könnyedén karcsú és fitt a Bak?

Dátum: 14.01.2015

Aki a Bak jegyében született, szinte kivétel nélkül megfontolt és érett személyiség. Idősebb korára, továbbra is fiatalos marad, amit a korán megtanult megfelelő táplálkozási szokásoknak is köszönhet. A gyenge pontjai az ízületek, főleg a térde a veszélyeztetett, de a haja, a fogai, és a bőre is, valamint az idegei és a gyomra gyengébb, mint kellene.

Lunczer Judit, 935 kód, asztrológus, asztrológia, legjobb jós, jósnő

Nem gyakran beteg, de ha mégis akkor a tünetek nagyon makacsok és nem múlnak el. Van, akinél kialakul a hipochondria. Nem szereti, ha gyengének látják, ezért az aggodalom és szorongás hatására egészségügyi problémái merülhetnek fel. Akár szívinfarktust is/vagy érszűkületet is kaphat, ha nem veszi komolyan a javaslatokat. Fontos a megfelelő rendszer az életében, kellő és a szervezetéhez illő sport, az egészséges táplálkozás és időnkénti magány. Mivel a Bak hideg jel tanácsos meleg ételeket és húst fogyasztania. Szüksége van olyan élelmiszerekre, amik vasban gazdagok.

testmozgás, mozgás, fitnes, egészséges életmód

A magnéziumot tartalmazó ételek is hasznosak, mert nyugtatják az idegeket és pihentetik az izmokat. Jótékony hatása van a szervezetére a forró leveseknek és mértékletes arányban, de a fűszeres ételek fogyasztására, különösen a téli hónapokban. Feltétlen igyon friss zöldségleveket, vagy készítsen nyers zöldségekből előételeket, hogy megelőzze az érelmeszesedést. Jótékony ételek közé tartozik az Ön számára, a rozs, a mandula, a tojás, a hal, a kókusz, a kelkáposzta, a póré- és vöröshagyma. (Szívesen diktálok egyedi recepteket, személyre szabottan a horoszkópja ismeretében, annak, aki megkeres!)

Tamara, 513 kód, asztrológus, kártyajós, mágiák

A tökéletes fitness eszköz az Ön számára nem lehet más jobb, mint egy olyan erősítő eszköz, melyet ajtókeretre felszerelve húzódzkodóként használhat, de felülés, tricepszgyakorlatok és has prés elvégzésére is alkalmas. Ezek a mozgások kímélik a térdét és ízületeit, remélhetőleg, ha a derekával, gerincével nincs problémája, testének jó karbantartója. Az intenzív, egyenletes tempójú séta, megfelelő edzőcipőben, illetve az úszás is heti egy-két alkalommal ajánlott. 

Ágnes jósnő, kód 313, jósnő, legjobb jós, ezotéria, tisztánlátó

Vigyázat, mert hajlamos megfeledkezni határairól, ezzel túlerőltetheti izmait és ízületeit! Ennek elkerülése végett gondosan melegítsen be, fogyasszon sok folyadékot, sőt néhány Pitales-tornagyakorlatot sajátítson el. E lassú, kényelmes mozdulatsor elősegíti izmai és ízületei rugalmasságát, javítja vérkeringését és légzését.

A cél azonban az is lenne, hogy a választott mozgásformákban rejtett énjét is képes legyen fejleszteni, érzelmeit megmutatni és emberi kapcsolatait erősíteni.

 

 

Hagyj hozzászólást

*