Cikkek

Kövesse asztro-híreinket a blogunkon!
Olvasd hetente frissülő cikkeinket!

telefonos_jóslás_csevegés

Hogyan csevegjen tanácsadójával?

Dátum: 26.09.2014

Időnként mindenki életében akadnak olyan helyzetek, amikor is szívesen feltennék a kérdést: „Mit csináljak most?” Van, akinek anyagi, másoknak szerelmi gondjaik vannak, de a problémák skálája szinte végtelen lehet, hiszen minden helyzet egyedi és személyre szabott. A legkézenfekvőbb megoldás az, ha ilyenkor szakemberhez fordulunk, hiszen ő az, akiben a legnagyobb mértékben megbízhat, és aki a legnagyobb rálátással van helyzetére.

Ha felhívja vonalunkat a telefonos tanácsadásnak is megvan a maga menete, amit érdemes tisztán látni, hogy a félreértéseket elkerülje, és segíthesse tanácsadója dolgát is, aki az Ön gondját fog igyekezni megoldani. Nézzük meg részletesen, miből is áll a csevegés tanácsadójával, milyen lehetőségek közül választhat, ha úgy dönt, problémája megoldásában kikéri nagy tudású szakembereink segítségét:

 

1. lépés – Telefonálás

Nincs más dolga, mint felhívni a 06 90 633 991-es számot (485 Ft/perc) és ott egy automata fel fogja ajánlani Önnek azt, hogy tanácsadót válasszon. Ha nem tudja, melyik jós lenne Önnek megfelelő, megvárhatja míg mi ajánlunk Önnek egy szakembert, de érdemes mindig ugyanazt a tanácsadót felkeresni, mert így lesz valaki, aki már ismeri az Ön helyzetét és gondjaiban folyamatos segítséget tud adni. A www.asztro-show.hu oldalon megtekintheti összes szakemberünk profilját és bemutatkozóját, így problémájára konkrétan passzoló szakterületű tanácsadó mellett dönthet. Párkapcsolati kérdésben javaslom saját magam, mert sok problémás viszonyt segítettem már megjavítani és a magányos szívek gyógyításában is vannak pozitív visszajelzéseim.

 Mystic, Mystic kód 795, jósnő

Anyagi ügyekben Echnator a 993-as kódon a legjobb segítség, mert ismeri az összes bőségmágiát. Rontásokkal vagy egyéb negatív energiákkal kapcsolatban Fehér Fény lehet segítségére a 303-as kódon. Nehéz, ha nem lehetetlen lenne itt minden jó szakembert felsorolnom, akik interaktív jóslás során segíthetik Önt, ezért nézzük is a következő lépést!

 

2.      lépés – Bemutatkozás

Nagyon fontos része ez az interaktív jóslásnak, mert itt már is közli tanácsadójával nevét, ami már magában rezgéseket tartalmaz. Tanácsadója szintén közölni fogja Önnel művésznevét, a kódot, ahol elérheti, illetve szakterületeit, amikkel dolgozik. Önnek lehetősége van konkrétan kérni azt az eszközt vagy területet, amely segítségével szeretne kérdéseire választ kapni. A jós ezt követően meg fogja kérdezni az Ön születési dátumát és technikától függően akár lakhelyére, vagy születési helyére irányuló kérdéseket is feltehet.

Gábriel jósnő, 323 kód, ezotéria, karma, numerológia

 3. lépés – Kérdezés

Miután megvolt a bemutatkozás tanácsadója megkérdezi Öntől, hogy miben segíthet? Érdemes ezt a hívás előtt alaposan átgondolni, hogy ne legyen ideges. Arra ugyanis semmi oka sincs, hiszen mind azért dolgozunk itt, hogy Önnek segíthessünk. Bármilyen problémája is van, bátran elmondhatja, azt senki más nem fogja megtudni. Fontos is, hogy amennyire csak lehet foglalja össze gondolatait, hiszen amíg Ön beszél a helyzetéről, mi, jósok Önre tudunk hangolódni, elkezdjük kirakni Önnek a lapokat, vagy éppen kiszámoljuk horoszkópját. Nagyon fontos, hogy miután feltárta helyzetét, minél konkrétabban fogalmazza meg kérdését vagy kérését!

részletes elemzés, A-Z, ezotéria, teljeskörű jóslás

 

4. lépés – Tanácsadás

A lapok kirakása, vagy egyéb eszközök bevetése egy pár másodpercet igénybe vehet. Kérem emiatt ne legyen türelmetlen, mert minél zaklatottabb, idegesebb, annál kevésbé látjuk Önt tisztán. Ha túl sok a feszültség Önben, a látás olyanná válik, mintha egy zavaros vizű tó fenekét szeretnénk megpillantani. Ha készen vagyunk eszközeink kirakásával, elkezdjük mondani Önnek amit látunk, érzékelünk. Van, hogy beszédesek a lapok, csillagok, vagy látomások, máskor viszont olyan szófukarok, mint egy úri hölgy. A lényeg, hogy miközben elmondjuk amit látunk, Ön nyugodtan kérdezzen közbe, mondja el amit gondol. Az interaktív tanácsadás sosem egy oldalú dolog, az a jó, ha egy csevegés alakul ki Ön és tanácsadója között.

 

 5. lépés – lezárás

Kollégáimmal nagyon fontosnak tartjuk azt, hogy az ügyfeleinknek, tehát Önnek is, ne csupán pillanatnyi segítséget tudjunk nyújtani. Az elköszönés előtt mindig megbeszéljük azokat a teendőket, amiket Ön tehet sorsa javulásáért, illetve azokat is elmondjuk, amiben esetleg mi tudjuk támogatni (mágiák, ráhatások, energiaküldés). Ezt követően kódunkat és elérhetőségünk idejét is elmondjuk, hogy tudjon minket máskor is hívni, ha új fejlemények vannak ügyében, vagy éppen egy másik probléma merül fel életében.

Tamara, 513 kód, diplomás asztrológus, kártyajós

 6. lépés – További lehetőségek

Az interaktív tanácsadás nem pusztán telefonos beszélgetésben merül ki. Vannak olyan lehetőségek, melyeket akkor is igénybe vehet, ha nem tud éppen velünk beszélni, vagy egy gyors visszaigazolást szeretne kapni. Ilyen esetekre találtuk ki az SMS jóslás és chat lehetőségeket.

Sms jóslás: Ha 06 90 642 426-os telefonszámunkra (330 Ft/SMS) elküldi az Asztro szót, nevét és születési dátumát, majd rövid, tömör kérdését, SMS tanácsadás során kap választ tanácsadóinktól.

Chat: Szintén egyfajta SMS szolgáltatásról van szó, ám ezt igénybe véve a legrövidebb időn belül igyekszünk megválaszolni kérdését, ahol egy folyamatos csevegésben lehet jósával, míg el nem küldi a STOP szót. Ezt a 06 90 444 422-es számra írt üzenet formájában kezdheti meg, SMS-enként 410 Ft-ért.

 

chat, jóslás, tanácsadás kényelmesen

Ezt a két szolgáltatást olyan kérdésekkel kapcsolatban érdemes használni, ha gyors döntést kell hoznia, vagy éppen bizonytalan egy személlyel kapcsolatban. Akár napi horoszkópot is kérhet, ami teljesen személyre szabott, ezért pontosabb, mint az újságokban lévő sorok.

 Edit jósnő, médium, jóslás, ezotéria, kártya

Ezen lépések szükségesek tehát az interaktív tanácsadáshoz, hogy megfelelően állhassunk az Ön rendelkezésére. Természetesen, ha bizonytalan, akkor nyugodtan és nyíltan mondja el, mit szeretne, mert speciális esetek mindig felmerülhetnek. Félni nem kell, a tanácsadók között mindenki nagyon kedves, őszinte és segítőkész ember, ezért érdemes inkább egy csevegésre gondolni, mikor felveszi telefonját, vagy éppen üzenetet ír a számukra.

 

Hagyj hozzászólást

*